Ik heb sinds kort een snorscooter. de regels van een fietser gelden ook voor deze snorscooter, maar mag ik ook op fietspaden in stiltegebieden?

wat als er een fietspad-bord staat met daaronder een extra bord: dus ook niet brommen? Ik "brom" niet, maar ik "snor". Ik heb dus een snorscooter waarop ik zonder helm mag rijden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
1.1K

Antwoorden (1)

Hi gast, ik heb onlangs dezelfde vraag gesteld. Hierbij de link waar je de gegeven antwoorden kunt zien.