Aanraders nieuwe gezinsauto met 6 of 7 zitplaatsen?

Ik ben op zoek naar een nieuwe gezinsauto met 6 of 7 zitplaatsen die kwalitatief goed is en de prijs niet al te hoog.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Vervoer
1.3K

Antwoorden (6)

Opel Zafira
Renault Grand Scenic
Dacia Logan MCV
Hyundai Trajet
Toyota Avensis Verso
Toyota Previa
Volkswagen Multivan
Mitsubishi Grandis
Ford S-max
Seat Altea XL
Mazda 5
Kia carens
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De beste en meest betrouwbare zijn:
Toyota Verso
Toyota Avensis Verso
Mazda 5
Als occassion ook nog betaalbaar !
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
heb een Volvo XC90 voor je te koop.
diesel, automaat, veel opties.
90.000 km gereden. vraagprijs 21.000,-
staat op luxemburgs kenteken en daar moet je hem ook ophalen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jaguar XJR, tweedehandsje voor 15.000 met 100K kilometers net ingereden

gewoon doen, laat een paar kids thuis of geef je vrouw een minibusje

hoe vaak zit je nu met z'n allen in die kar?

en als je nu toch echt een gezinsbak wil, een Chevrolet Capice Stationwagon op gas, zo een met hout aan de zijkanten uit 1984, goeiekoper rijden kan niet

kijk, dan heb je wat

je moet er toch niet aan denken in zo'n Opel Zafira rond te moeten rijden als Henk Doorsnee + offspring....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Quasqai + 2 , mooie stoere auto voor 7 personen, zuinig in verbruik en A label, dus weinig bijtelling en wegen belasting, minder BPM belasting..