Moet een caravan met eigen nummerplaat elk jaar gekeurd worden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
2.4K

Het beste antwoord

Er wordt al wel enige jaren gesproken van een verplichte periodieke keuring voor caravans, maar vooralsnog ziet het er niet naar uit dat die er binnen enkele jaren gaat komen. U hoeft uw caravan op dit moment dan ook niet verplicht te laten keuren.
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op onderstaande link staat er meer over
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als er veel ongelukken gebeuren met oude caravans zal het er eens van gaan komen,ook als onze regering weer brood ziet in opbrengsten via belasting. Maar aangezien een caravan niet persee nodig is,en geen statussimbool denk ik van niet,want dan gebeurt er hetzelfde als met de vliegtax, een enkeling koopt nog een caravan,en hiermee is een groot gedeelte van de werkgelegenheid in die branche gemoeit.Dus het zal er voorlopig niet van komen.