Bijna 1 miljoen scooters in Nederland,waarom is er niet zoiets als de ANWB voor scooters?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vervoer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hee goeie vraag! 10 jaar lang heb ik dagelijks 45 km op mij scooter cq bromfiets moeten rijden voor mij woon-werk verkeer. Vaak een lekkee band gehad en één maal motorpech. Ja het is een wielrijdersbond die voor brommers en scooters niets betekend in geval van pech. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry voor de typefouten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je voor +,en t is goed leesbaar hoor!
Ik rij 1500 km per maand op mn scooter en vraag t me regelmatig af.

Antwoorden (2)

de anwb is er ook voor scooters zelf voor fietser
het is de algemene nederlandse wielrijders bond
zelf als je een lekke band heb met je fiets komen ze die maken als je lid bent
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Echt niet!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
echt wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nietes
Vroeger was er ook een service voor brommers. Tegenwoordig moet je minstens een motor hebben. Kennelijk beviel dat de gebruikers of de ANWB niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jammer,mischien nu wel t gat in de markt?nu er zoveel zijn?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zou zeker belangstelling voor zijn, maar dat hangt ook van de prijs af. Het moet commercieel haalbaar zijn en er zal zeker mee gefraudeerd worden.