Waarom mag je op het nieuwe stuk A2 rondom Eindhoven op de hoofdbaan maar 90 km per uur rijden terwijl het een snelweg is?

En de werkzaamheden inmiddels zijn afgerond?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vervoer
1.2K

Het beste antwoord

De werkzaamheden zijn nog niet afgerond. De bebording is nog niet definitief. De weg wordt pas in juni echt geopend.

Als je precies wil weten hoe het zit, moet je 0800-8002 (het informatienummer van Rijkswaterstaat) bellen. Dan krijg je een aardige meneer aan de lijn die je vraag opschrijft en daarna krijg je een keurig antwoord van iemand die er verstand van heeft. Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat komt door de milieuaspecten. Op bijna alle snelwegen rond steden is de max. snelheid teruggebrach
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, de wegwerkzaamheden zijn nog steeds niet afgerond. Zo kreeg ik vorige week een folder binnen dat de op- en afrit naar industrieterrein de Hurk drastisch gaat veranderen. Daarbij stond ook een website vermeld. Als ik er aan denk vermeld ik deze er vanavond nog even bij.

In ieder geval heb je hier misschien al wat aan.

http://www.bereikbaar.eindhoven.nl/overzichtskaart.asp?home=ja