Wat gebeurd er als een steen de wieken van een helicopter raakt?

N.a.v. dit bericht: http://twitter.com/LaurensVHG/statuses/1418322978

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Vervoer
1.1K

Het beste antwoord

Nou dat komt de helikopter niet ten goede zou ik zo zeggen. Heb het net in de krant gelezen.
Het is niet te hopen dat desbetreffende jongere ooit iemand van zijn familie vervoerd moet hebben met een helikopter, misschien dat hij dan beseft waar die ooit mee bezig was.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Jij bedoeld het incident in Amsterdam met de trauma helikopter.
De wieken van een heli geven niet zo gauw mee dus ik denk dat die steen keihard terug word geslagen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het zou niet gek zijn als ie drie keer zo hard terug komt richting de persoon die hem er naar toe heeft gegooid.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
wat denk je zelf.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De steen zal wel weggekaatst worden. Het hangt er een beetje vanaf hoe de steen de wieken raakt, waar deze heen gelanceerd wordt.

Verder stel ik voor dat we volgende keer dat jochie beetpakken en langzaam met z'n hoofd tussen de wieken omhoogtillen "ff kijken wat er gebeurt", of mag ik dit eigenlijk niet zeggen? Dit soort dingen zorgt er dus onder andere voor dat ik niet meer in Nederland woon!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nou kijk je wel eens honkbal?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
wordt weggekaatst

wat een ......... zeg, opsporen en voor levenslang opsluiten, zo iemand denkt echt niet na