Waar ga je met de vakantie heen?

Wij weten nog niet waar we heen moeten met vakantie en misschien kunnen we zo goeie ideeën op doen.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Vakantie
2K
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kun je je vraag wat specifieker maken? Bijvoorbeeld iets over je interesses zoals: strand of stad, camping of hotel, dichtbij of ver weg, goedkoop of prijzig etc. Nu krijg je een waslijst met landen en plaatsen waar niemand iets aan heeft.

Het beste antwoord

Met de leaseauto naar een land waar ze geen tol heffen o de snelweg.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

Patagonië
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Eerst maar genoeg geld zien te sparen, maar dan misschien naar Portugal of Malta.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Duitsland en dan Berlijn! Moet een mooie stad zijn...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Naar Ulft.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Camping Den Inkel in Kruiningen, portugal
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wees eens een weekje of wat toerist in eigen stad (of dorp). Geheid dat je met andere ogen leert kijken naar datgene wat nu vaak niet als zodanig uit de verf komt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Corfu! PALEOKASTRITSA is het allermooist om te bezoeken tijdens je verblijf op Corfu...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Door de crisis zal het budget beperkt blijven tot een week provence in een b&b.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wij blijven heerlijk thuis, midden in de bossen van de natuur genieten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Benidorm met de bus van Rekro

fantastisch
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Castricum :-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Kollius;

Ik zeg liever niet waar ik deze zomer heen ga, want het hoeft er niet drukker te worden dan het al is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Moldavië en de Oekraïne.

Familie van mijn vriendin bezoeken. Bovendien zijn het mooie landen met vriendelijk mensen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ga zelf 16 dagen naar Carmen in Mexico... Lekker zon, zee strand en wat dag excursies... all-in dus ... ah heerlijk