Wat zijn leuke campings in Umbrie en Toscane?

Deze zomer ga ik met een tentje en een auto richting Umbrie en Toscane. Ik zoek campings op drie plekken: 1. in de buurt en Florence en Siena, 2. Bij het Lago di Trasimeno en 3. op Elba. Op een camping wil ik graag voldoende schaduw, mooie omgeving en water (zwembad/meer/zee/rivier). Weet jij een mooie camping in deze gebieden? Ik hoor het graag!

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K

Het beste antwoord

Tussen Florence en Siena ligt een hele mooie camping Norcennis Girasole Club. Wel groot maar door zijn indeling irriteert dat niet. Goede voorzieningen, goed eten, twee zwembaden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een paar jaar waren wij in Bibonna. Redelijk centraal in Toscane voor uitstapjes naar bijvoorbeeld Pisa.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dag vakantiegangers, dit is een leuke camping en zoals de naam al doet vermoeden, kind vriendelijk.

Ik weet niet of je dit zoekt.
http://www.olezo.nl/italie/toscane/florence/kids-in-florence---camping-internazionale-firenze.html

Groet