Is er een jongerensite waarop precies staat op welke campings je in het buitenland en in het binnenland welkom bent als jongere?

Ik heb uiteindelijk een camping gevonden.....maar met heel erg veel moeite. We wilden namelijk niet op een jongerencamping staan omdat we het niet zien zitten om hele dagen alleen maar te feesten.

Het is niet zo, dat wanneer het geen jongerencamping is je meteen welkom bent. Op heel erg veel campings zijn alleenreizende jongeren tot een jaar of 21 meestal niet welkom. Het is vrij moeilijk dus om doordat woud een geschikte camping te vinden.

Ik heb gezocht voor een groep van 6 meiden. Geen goed idee dus op met zo'n groep jongeren op de bonnefooi te gaan.
Ik snap dat je heel goed moet zoeken en dat je dan zeker een camping vind. Ik ben in totaliteit er wel erg lang mee bezig geweest.
Ik vroeg het mij af of er zo'n site is, dat maakt het zoeken naar een geschikte camping een stuk makkelijker.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Vakantie
2.6K

Het beste antwoord

Als je in de gerenomeerde campinggidsen zoekt, staat daar in vermeld voor welke leeftijdsklassse de camping geschikt is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het probleem lijkt me niet zo groot, want elke camping wil je wel hebben, je moet dan alleen nog informeren of het een jongeren camping is. zeggen ze ja dan moet je daar niet wezen. Dus alle andere camping's zijn geschikt en dat zijn verreweg de meeste. Prettige vakantie vast.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Campings hebben moeite met jongeren, omdat groepen jongeren vaak overlast geven. Het liefst zetten ze jongeren apart op een veldje ver van de andere gasten of op een speciale jongerencamping. Dat je daar niet wilt zijn snap ik. Als je als jongere een gereserveerde plaats probeert te krijgen, kan het wel eens zo zijn dat je geweigerd wordt op grond van leeftijd. Men is bang voor overlast.
Nu kan ik uit je vraagstelling niet opmaken of je met twee personen of bijv. een hele groep wilt gaan kamperen. Als je met twee of drie personen gaat, kun je over het algemeen zonder te reserveren op kampeervakantie gaan. Bij de receptie kijken ze dan gewoon of er of er plaats is. Zo niet, dan zoek je een andere camping. Er zijn best heel veel campings. En sta je op een camping die jou niet bevalt dan ben je ook zo weer vertrokken. Een site heb je dan niet nodig. Wel een goede campinggids.
Wij gaan altijd kamperen en reserveren nooit. De enige campings waar geen plaats is in het hoogseizoen, zijn kustcampings, maar die zijn weer zo druk (en smerig) dat ik daar toch niet wil kamperen. Als ik naar het strand wil, vindt ik het niet erg om daar een paar km voor te rijden, lopen of fietsen.
Op deze manier kampeer je ook iets avontuurlijker!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kijk even op onderstaande links,er zijn veel jongeren camping hoor.

Succes.

Groeten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
www.beachmasters.nl is erg geschikt!