Wie kan mij een goede bed & breakfast in centrum Den Haag adviseren, waar we met 6 personen kunnen logeren.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
met 6 personen? pfew :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, 2 in de woonkelder, 1 in de kleine logeerkamer, 2 in ons bed en 1 in de woonkamer.
Wij gaan dan zelf wel slapen in een tentje in de tuin en 's morgens sta ik vroeg op om een heerlijk ontbijt voor jullie te maken :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha... klinkt niet verkeerd. Kost het?

Antwoorden (2)

Bed & Breakfast Kussengevecht:

''Kussengevecht is een ruim opgezette Bed & Breakfast in een monumentaal pand in een van de mooiste 19e eeuwse wijken van Den Haag. Alle kamers hebben nog de kenmerkende details uit die periode, maar zijn aangepast aan de wensen van deze tijd.
U vindt bij ons de luxe van een goed hotel en de charme van een Bed & Breakfast.''

Het B&B zit aan de buitenkant van het grote centrum. Erg vriendelijk personeel.

Weimarstraat 94-96
2562HB Den Haag
Telefoon: 070-8890928
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer het eens op onderstaande site:

http://www.bedandbreakfast.nl/plaats/den_haag?gclid=CKHW17jh1Z4CFYeB3godXBIAsQ

Er staan verschillende Bed & Breakfasts op met informatie, prijzen en reviews van gasten die er al overnacht hebben.