Stel je wilt zondag naar Kufstein in Oostenrijk om een auto op te halen, hoe kom je daar snel en voordelig?

Toegevoegd na 3 uur:
Voorkeur gaat uit naar trein of vliegtuig!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Het beste antwoord

Met de trein, en dan een kaartje kopen in Duitsland.

Toegevoegd na 10 uur:
Ik bedoel, kijk op het internet naar de trein verbinding vanuit Duitsland naar Kufstein. De Duitse kaartjes zijn meestal goedkoper. !!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Liften natuurlijk, Dld is uitstekend te liften, zorg dat je bordjes maakt, beetje Duits brabbelt en er netjes uitziet, zorg bovendien dat je tevoren een lijst met grote raststattes uitdraait en/of op de kaart markeert en de namen een beetje uit je hoofd leert. Gewoon doen, is echt niet moeilijk en wel heel leuk om te doen. Overigens zou ik de route langs Ulm nemen, dat is verreweg de meest staight forward en daar heb je baat bij aangezien dan iedereen die je aanspreekt zo'n beetje de goede kant op gaat. Wanneer je via diverse knooppunten gaat dan is het altijd moeilijker om iemand te vinden die juist jouw kant op rijdt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zet een advertentie op marktplaats etc. dat je met iemand wilt meerijden, tegen betaling bijv.

Je kunt ook naar de radio bellen met die vraag. Wie weet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kan een vriend met een auto vragen om samen te gaan