Hoeveel kost het je om een half jaar te gaan overwinteren van 1.10 tot 1.4

Het leven in een vakantie-oord hoeft niet persé duur te zijn. Gewoon leven als thuis en toch genieten van de zon
en het zalige dolce-far-niente. Thuis had je hoge verwarmingskosten, troosteloze straten en pleinen en chagrijnige medeburgers en inhalige kinderen en kleinkinderen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Antwoorden (3)

Het kost je tenminste 6 maanden van je leven...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik lach nooit om stomme antwoorden
Ik ken iemand die zich opwerpt als oppasser/verzorger.
Dit echtpaar reist jaarlijks af naar het zuiden en woont dan in een (2e)huis van een Nederlander. In ruil voor de bewoning verzorgen ze de tuin, doen af en toe wat onderhoudswerk aan de woning, zwembad etc. Doordat het object de hele winter door bewoont is hebben inbrekers en vandalen nauwelijks kans om schade aan te richten.
Deze mensen vergoeden aan de eigenaar de kosten van het verbruik van de nutsvoorzieningen en daarmee is de deal rond.
Overigens moeten zij wel twee keer twee weken verkassen als de eigenaar zelf het huis gebruikt, nl met de kerst- en de paasvakantie.
Al met al een voor deze mensen zeer passende oplossing om te overwinteren, zonder noemenswaardige extra kosten.
Om jezelf hiervoor aan te bieden zou je eens over de betreffende fora van 2e huisbezitters moeten struinen en je daar aanbieden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Pingpongchinees;

Afgezien van de dubbele woonlasten (of je moet de oplossing hierboven kunnen realiseren) kost het je tenminste al je vakantiedagen of een half jaar salaris.