wat moet je doen als je op vakantiega

ga op je:
-nds(nintendo)
-verhaal lezen
-wat ga ik allemaal doen op vakantie(planning maken)
-oefenen voor je huiswerk,frans,wiskunde,nederlands,enz

WEET JIJ NOG WAT SCHRIJF HET HIER OP

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mag ik vragen hoe oud je bent?

Antwoorden (15)

Je voordeur op slot doen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het gas uitdraaien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
MP3-speler meenemen met extra batterijen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eerst plassen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijken wat je daar kunt doen. Anders moet je pas kijken wat er te doen is als je er bent. En dan is het misschien al te laat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hond naar het pension brengen.
De sleutel aan de buurvrouw geven zodat zij je brievenbus kan legen en de post op de tafel kan leggen.
Zorgen dat de plantjes water krijgen.
Schoon ondergoed meenemen
...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Héél belangrijk, schoon ondergoed, alhoewel in een warm land is dat niet nodig..
Onderweg alle gele auto's tellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vergeet je paspoort niet...!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk staat hij of zij bij zijn of haar papa of mama in 't paspoort..
In ieder geval al je electrische apparaten even nalopen,toen ik in 1997 op vacantie ging moest ik nog even snel mijn blouse strijken,toen ik 8 dagen later weer thuis kwam en op de strijkkamer kwam,stond het strijkijzer nog steeds aan,maar ik had geluk hij sprong aan en sloeg netjes weer af dus de thermostaat werkte goed,maar voor hetzelfde geval was de hele zaak afgebrand,die fout gebeurt me geen 2e keer meer.
loop alles 2 keer goed na.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voeten vegen,voor als je weer terug komt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
- genieten van je vrije tijd
- een nieuwe taal leren waar je bent
- de cultuur leren kennen
- nieuwe vrienden maken
- foto's maken
- op facebook opscheppen waar je uithangt
- zonnebrand op smeren
- souvenirs kopen voor vrienden/familie
- Genieten van locale gerechten en dranken
- mooie avonturen beleven met mensen die je beter laten voelen.

Have fun!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja vooral op facebook opscheppen..... kan je beter na die tijd doen anders weet het hele inbrekersgilde dat je er even niet bent....
Ivana
14 jaar geleden
Aan zo'n antwoord heeft de vraagsteller wat. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik weg ben dan is me huisgenoot altijd nog thuis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je vrouw of tenminste je schoonmoe thuislaten, geen laptop of gsm mee. Je bent op vakantie dus moet rust nemen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kan van alles doen ...
je kan zwemme
je kan spelletjes spelen
je kan ook bruin worden (in de zon ligge)
doe ik ook vaak (zaliggggg) :D
of naar de jongens of meisjes kijken!

véél sucses ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
voor je gaat even je post doorsturen naar vrienden, of laten opvangen door de tnt, dat kan ook.

familie en vrienden laten weten waar je heen gaat en wanneer je terug bent. Geef ook een telefoonnummer waar je bereikbaar bent. Of bel zelf om de dag naar huis.