Wat zijn leuke plaatsen in Italie?

Wij willen volgend jaar in de zomervakantie naar een camping in Italie gaan maar zijn nog nooit in Italie geweest. Wat zijn mooie plaatsen en campings om naar toe te gaan met 2 kinderen 1 van 5 jaar en 1 van 9 jaar.
Graag een camping waar ze bij de receptie nederlands spreken.
We willen met de eigen auto gaan en in een stacaravan of chalet niet in een tent. En een eigen toilet en douche.
Wie weet er leuke campings?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Antwoorden (4)

Velense Meer is een aanrader niet zo erg toeristisch als het garda Meer en al de andere Meren in Italie.Niet zo druk als aan de Zee kust je zit centraler.Probeer het maar eens te googelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oeps ik vergis me dit is hongarije ,ik bedoel iets anders ik zoek het nog op .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Varese bedoel ik succes ermee .
Wij hebben goede ervaringen in de Dolomieten rondom Trentino aan het Caldonazzomeer en het Levicomeer.. Verder aan het Gardameer camping Della Rosa en verderop een camping in Pacengo.. hogerop aan het Gardameer is het goed tot aan Pai..Bardelino en Lazise zijn super leuke dorpjes..
Vermijd Toscane en de Italiaanse Bloemenrivera als je niet te duur uit wilt zijn.. anders moet je er heen gaan voor de kust en de plaatsen Florence en Pisa natuurlijk...
Wil je een andere kant van Italie zien ga dan richting de Marq.. prachtig en goedkoop gebied..vlak bij de Adriatische zee..Jesolo is een aanrader,,

Have fun!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er is een heel leuk meertje in italie, vlak onder het Gardameer: Het Idromeer.
het is er niet zo toeristisch als bij het gardameer, je kan er lekker in zwemmen, surfen en alles. geweldig plekje.
kom er nu al 2 jaar en het bevalt super!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aan de linker kant van het Gardameer, van onderen gezien, is het niet zo toeristisch, maar wel prachtig mooi!