Hoe lang duurt een enkele reis op de fiets van Den Haag naar Dublin?

(gemiddeld, ik ben geen Armstrong btw)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je een fiets met versnellingen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja 6

Het beste antwoord

Hallo fietser!
Ik neem aan dat je met de boot naar Harwich wilt gaan? Daarna is het nog ongeveer 4 dagen fietsen:
Harwich - Cambridge = 80km
Cambridge - Northampton = 80km
Northampton - Birmingham = 80km
Birmingham - Liverpool = 120 km
In Liverpool kun je de ferry naar Dublin nemen. Eventueel kun je vanuit Liverpool nog naar Holyhead fietsen (= 120km) en daar de ferry nemen.
Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Tenzij je een waterfiets hebt kom je er niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet via de kanaaltunnel en later de boot.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van de fiets naar de boot ,
En van de boot op de fiets weer verder grapjas
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yep, door de kanaaltunnel en hopen dat er geen trein aankomt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL
Volgens Google maps doe je dit in 2 dagen en 16 uur, en is het 991 km.
Google gaat er dan vanuit dat je:
A. Op de fiets gaat
B. De veerboot neemt vanaf Ijmuiden naar Newcastle

Dus als je van lopen uit gaat kun je er nog een dagje bij doen.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
2 dagen en 16 uur? Hoe lang is een fietsdag bij jou?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
googlemaps checkend zie ik dat je een ferry vergeet, namelijk die van grootbritannie naar ierland, das nog best wel een eind zwemmen.
In totaal is ongeveer 750 km van je tocht aan boord van een schip, wat ongeveer 250 kilometer overhoudt die je dan moet fietsen. Afhankelijk van hoe steil de wegen is, hoe laat de boot gaat en hoe goed je conditie is, zou ik denken dat je tussen de 3 en 5 dagen voor onderweg bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=den+haag&daddr=dublin&hl=en&mra=ls&dirflg=w&sll=52.295042,0.955811&sspn=5.659099,11.195068&ie=UTF8&ll=52.782831,-1.61499&spn=5.596669,11.195068&t=h&z=7
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ krullenkoppie: " dat je tussen de 3 en 5 dagen voor onderweg bent" .
Dat staat er toch ook bij mij ? : 3 dagen en 16 uur...
@antwoordman: Dat was niet de vraag