Waar vind ik hotels of B&B's die echt toegankelijke zijn voor actieve rolstoelgebruikers inclusief 'inloopdouche'?

Het gaat hier over een niveau van zelfredzaamheid, dat wil zeggen zonder hulp van derden.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

Waar gaat de reis heen? Nederland of buitenland.
Hieronder een link voor aangepaste accomodatie's en reizen.

Groeten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kijk even op www.procrustus.nl. Daarop vind je informatie over accomodaties in het binnen- en buitenland.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die BVD2181;

Geen hotelervaring, maar afgelopen zomer in Oostenrijk een appartement gehuurd bij Landal en dat was ook geschikt voor rolstoelers. De toegang en badkamer/douche vielen mij met name op. Misschien kunnen zij je meer info geven.