hoe kan ik vanuit venetie met de auto en caravan het goedkoopst met de boot naar griekenland

we willen vanuit venetie met de boot naar griekenland met auto en caravan en dan zo goedkoop mogelijk

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K

Antwoorden (4)

Door geen hut te reserveren maar een plaats op het dek.. zeker als het goed weer is dan is dat goed te doen..slaapzak en luchtbed of ligstoel meenemen en genieten van de sterren.. meestal zijn er ook beschutte plaatsen beschikbaar of deelt men zeil uit om onder te liggen in geval van slecht weer..
Verder ligt het er natuurlijk ook aan met welke veerdienst je gaat en tot welk eiland je wilt.. weet je dat je ook vanuit Ancona kunt vertrekken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je toch het normale veerboottarief moet betalen.
De goedkoopste oplossing is , alles op een roeiboot zetten en zelf roeien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan naar 2 verschillende havens varen in Griekenland. Patras en Igoemenitsa. Afhankelijk van waar je naar toe wilt in Griekenland. Verder kan je behalve vanuit Venetië (de langste reis) ook vanuit Ancona of Bari (de kortste reis met de boot over varen. De vaarafstanden verschillen enorm en dus ook de prijzen. Je zal een afweging moeten maken tussen het doorrijden naar het zuiden en de bijkomende brandstofkosten ten opzichte van varen. Let wel op de boot zal je ook willen eten en je vermaken. Ook dat kost ook geld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt blijkbaar de beslissing al genomen, dus dan maakt de prijs in principe niet meer uit. Althans, zo komt het bij mij over. De reis van Venezia naar Patras heeft een vaste prijs, dus daar valt niks aan af te dingen. Wil je echt besparen, dan zul je verder moeten rijden met de auto en de boot vergeten.