Wie weet waar je je kunt verzekeren tegen het faillesement van je reisbureau dat niet is aangesloten bij het sgr / anvr ?

Ik heb een doorlopende reis en annuleringsverzekering maar daar is dit geval niet gedekt. En dat je je aanbetalingen cq volledige betaling terugkrijgt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Je kunt je nergens verzekeren tegen faillisement voor reisorganisaties die niet staan geregistreerd bij sgr of anvr.

Een reisbureau dat geen registratie heeft bij sgr of anvr, dan heb je geen poot om op te staan als er iets mis gaat.

Daarom moet je ook nooit boeken bij zo'n reisbureau, en altijd goed checken of het reisbureau waar je een reis wilt gaan boeken, is aangesloten bij sgr of anvr.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je moet gewoon een reis boeken bij een reisbureau die bij anvr of sgr is aangesloten, anders heb je gewoon een probleem.