Bestaat er ook zoiets als goedkoop overnachten bij mensen thuis?

Wanneer je een toer met de fiets maakt ,kun je lid worden van fietsen voor vrienden of zoiets .Dan kun je voor een zacht prijsje daar overnachten.Na een prijsje te hebben gewonnen(concert)3 uur rijden van ons huis zijn wij genoodzaakt een duur hotel te nemen.Vandaar mijn vraag.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
2.7K

Het beste antwoord

Bij vrienden van de fiets, moet je al moet de fiets komen en is het niet de bedoeling dat je met een auto aan komt zetten. Daarnaast moet je eerst lid worden (kost ook geld) en slaap je meestal bij mensen in huis, dus of je er nachtwerk van mag maken is al een een tweede. Ik denk dat je inderdaad beter een B&B kunt proberen te scoren of misschien is er in de buurt wel een camping waar je een tentje op kunt zetten (is ook niet zo duur). Misschien zit er in de buurt wel een camping met trekkershutten, deze zijn erg goedkoop (v.a 37,- voor 4 personen) Kun je tenminste thuiskomen wanneer je wilt, je slaapt in een echt bed en je hebt privacy. Daarnaast slaap je droog en mocht je de dag erna een kater hebben, dan hoef je tenminste niet eerst je tent af te breken voordat je naar huis kunt rijden. je vindt info over trekkershutten op www.trekkershutten.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Da's jammer, Veel plezier!

Andere antwoorden (3)

Misschien kun je kijken naar een Bed en Breakfast mogelijkheid (zie link) in de buurt. Is in ieder geval niet zo duur als een hotel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klopt +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens op weekendjeweg.nl of hotels.nl. Momenteel kun je al een hotelovernachting boeken vanaf € 49,--. Bed en Breakfast is vaak nog duurder.