waar maar toe op vakantie

waar moet ik naar toe? Mijn vriendin heeft als enige wens een camping aan het strand. Ik wil dit ook wel, maar maar wel met wat bergen in de buurt.... Ben niet vies van een beetje klimmen.... Zuid-frankrijk, kroatie, italië of......?

Toegevoegd na 32 minuten:
ps: we gaan pas de eerste 2 weken van september...dus het mag een best massale camping zijn (die is dan gelukkig niet meer zo massaal)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.5K

Het beste antwoord

Corsica is zó mooi!
Prachtige stranden en strandjes, enorme rotspartijen vanwaar je ook de zee in kan, hoge bergen die eigenlijk al dicht bij het strand beginnen. Dus terwijl je vriendin op het strand ligt kun je rustig de berg op! Ik ben in Calvi geweest, een heel leuk dorp met alles erop en eraan. En in september is het er nog heerlijk weer. Alleen is de natuur dan minder mooi dan bijvoorbeeld in mei. Maar dat geldt natuurlijk voor alle landen aan de Middellandse zee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Grappig, daar gaat mijn broer dus heen deze zomer...wist niet dat je daar met de auto kon komen. Volgend jaar word dat um zeker!

Andere antwoorden (6)

Heb je over Sicilie gedacht?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben vorig jaar in Kroatie geweest en kan het iedereen aanraden, of je er goed kan klimmen zou ik helaas niet weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar Kroatie kan koud zijn in september..
:-(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja maar zwitserland, Italie enz ook
Bretagne (frankrijk) klinkt als jou verlangenslijstje maar Noorwegen zou ook heel goed kunnen. Dat is alleen altijd DUUUUUR. Maar wel mooi.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer Zwitserland eens een keer.Prachtige campings aan de diverse meren. En het is minder duur dan vroeger.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zuidkust van Engeland (Cornwall), maar het uitgaansleven is wat minder spannend. Hoe je wil klimmen is niet duidelijk.

In Italië is de omgeving van het Gardameer wel mooi, maar erg drukke campings. Buiten het seizoen zou het best wel leuk kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je naar kroatie zou willen gaan is camping laterna (porec) een goede keus ,wij waren daar vorig jaar en het is uitermate goed bevallen,vlak aan het strand ,maar goede wandelgebieden in de buurt veel te doen en toch kun je de rust opzoeken van het binnenland zonder uren te moeten rijden.