Waar moet je op letten als je voor het eerst een Camper wilt kopen?

Is het dan het beste om juist in Duitsland te kijken?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Het beste antwoord

De aanschaf van een camper
Wanneer u een camper koopt, is het belangrijk dat u op twee verschillende aspecten let, namelijk de technische aspecten en de rij eigenschappen. De technische aspecten bevatten onder andere gas, vocht etc. De rij eigenschappen kunnen samengevat worden als alle elementen die er bij komen kijken als u de camper bestuurt.

Gelukkig hoeft u deze aspecten niet helemaal zelf te bestuderen. Hiervoor heeft onder andere de ANWB een goede keuring ontwikkeld. Zij kunnen de gehele camper keuren en geven dan een oordeel over de staat van de camper.

PS: kijk ook even naar de bronvermelding.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

dat lijkt me niet nodig maar een kenner meenemen naar de koop (vooral als dit een 2ehands is) is altijd handig
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Voor de prijs is dat wel goed ja..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat er wielen aan zitten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
laat het keuren voordat je een 2e handse koopt apk bv of door het anwb
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
camper zijn heel vervelend zoals elke online gamer wel weet, mocht je er eentje willen kopen moet je natuurlijk rekening houden met de mensenrechten.. baby's op marktplaats schijnt ook strafbaar te zijn. verder moet je natuurlijk naar het death/kill ratio van je camper kijken om zijn efficiëntie te bepalen. Verder zou ik ook kijken welke games hij beheerst, je hebt nou eenmaal niets aan een BF2 camper in COD2.