Wat mag je ECHT niet missen als je in Bangkok bent?

En dan heb ik de tempels al meegerekend.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.6K

Het beste antwoord

Ik vind zelf Ayuthaya (de oude stad) erg mooi. En daarnaast is een bezoek aan de Floating Market echt heel erg leuk.

Voor verdere tips, waaronder Touristtraps en Bangkok off the beaten path zou je even kunnen kijken op de website van virtual tourist.

http://www.virtualtourist.com/travel/Asia/Thailand/Central_Eastern_Thailand/Bangkok-1445238/TravelGuide-Bangkok.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk, daar heb ik wat aan. Bedankt voor de tips. Vooral de website van de virtual tourist is heel nuttig. Bedankt!

Andere antwoorden (5)

inentingen voordat je gaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die is leuk loes :-) +1
op die grote toren een stukkie gaan eten, mooi uitzicht. Als je met licht komt en na donker weggaat, is fantastisch mooi, vooral de spagetti van verlichte snelwegen die over de stad heen op palen loopt.

fietsttocht door een wijk waar je op fietspaden boven water fietst, een soort 'venetie' maar dan heel anders. Alle straten zijn water met een fietspad op palen.

Boottocht over de rivier

en vergeet echt de tempels niet:):)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, klinkt heel leuk alleen jammer dat je nergens namen bij hebt vermeld: welke grote toren? fietstocht door welke wijk?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die toren kun je echt niet missen, dat is nog veel moeilijker dan naar Parijs gaan en de Eifeltoren missen. Het is de Bai Yoke Sky Tower 2 (onthouden he...)
en hier heb je wat foto's
http://www.mooithailand.nl/foto-ovz.php?cat_name=bangkok&tab2=bangkok Hoewel deze foto's niet half laten zien wat je echt ziet als de verlichting aangaat...... Die fietstocht heb ik daar geboekt, geen idee hoe dat heette hoor, maar als je ernaar vraagt, die fietspaden in de kanalen, dan weten ze het vast. Of kijk hier even: http://www.covankessel.com/ Veel plezier daar! :)
het nachtleven.
aparte ervaring daar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het eten, Bootocht over chao praya (uhh hoe schreef je dat ook weer) De bloemen markt. Paleis van Bumi bol.
Tochtje met tuktuk, nachtleven, travestietenshow,

airco op je kamer (-:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
the Bangkok Waterfalls erg mooi