Ga je deze zomer een reis maken waar je heel lang van gedroomd hebt?

Zo ja, hoe lang wilde je dit al en waarom wil je zo graag naar dit land?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Het beste antwoord

Wil al vanaf men 12e weer terug naar Zuid-Afrika waar ik geboren ben en aanstaande december ga ik er 3 weken naar toe samen met men broer en ben dan bijna 20 :) dus al ongeveer 8 jaar hea
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ja, maar ik ben er al twee keer eerder geweest.
Vooral tijdens dagdromen ben ik daar..

Kan niet wachten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en waar is dat dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Biarritz, westkust Frankrijk tegen de grens met Spanje..
Nee, ik ga dit jaar geen reis maken waar ik al heel lang van droom.

Ik heb net een nieuwe auto gekocht die over 2 a 3 weken bij de dealer afgeleverd word. ( heb ik ook van gedroomd )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee. Mijn dromen zijn al vervuld. Ik ga met mijn vrouw lekker aan ons nieuwe huisje uit 1930 klussen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van het zomer niet, in het najaar hoop ik de reis te maken naar een plek die al jaren op nummer 2 in mijn persoonlijke: Daar-wil-ik-graag-naar-toe-top10 staat. Patagonie!
Ik moet nog boeken, maar dat ga ik binnenkort wel doen.

Patagonië is één van de mooiste plekken op aarde. Het is er rustig, veel natuur. Ik heb er foto's van gezien en verhalen over gehoord van vrienden die al geweest zijn... Can't wait!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik hoop voor je dat het gaat lukken!
Niet perse waar ik ALTIJD van gedroomd heb, maar ik verheug me er wel op. De vorige jaren zijn wij op fietsvakantie, wandelvakantie, kanovakantie en dat soort sportieve dingen geweest, dus NOOIT langer dan drie dagen op een camping. Maar deze vakantie blijven we gewoon twee weken op dezelfde plek, vlak bij de pyreneeen. Ik heb er zin in!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wil heel graag alle werelddelen bezoeken. Deze zomer ga ik voor het eerst naar Afrika (Egypte), nu alleen nog Zuid-Amerika.