Ben jij al eens op vakantie geweest naar IJsland? Hoe vond je dat? Wat is er het mooiste, het leukste? Wat moet je er zeker zien of doen?

Bij het sluiten van de vraag: Dank voor de antwoorden! Wie nog gaat naar IJsland, veel plezier en een goede reis gewenst!

Antoni
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Me too! +1

Het beste antwoord

Twee vrienden van me zijn er net geweest en ik heb plannen voor het najaar een city-trip Reijkjavik en omgeving.

De twee vrienden waren zwaar enthousiast en hebben plannen om volgend jaar weer te gaan, maar dan een auto te huren om verder te kunnen gaan.

Zij hebben twee verschillende dagtouren geboekt die vertrokken uit Reykjavik en hen naar verschillende hoogtepunten voerden, zoals Blue Lagoon, De verschillende watervallen, de beroemde geysers en andere thermische attracties.
Zij waren vooral helemaal weg van het landschap. Af en toe leek het alsof ze op de maan zaten.

Ook de regenbogen die bijna dagelijks te zien zijn waren voor hen een attractie.

Momenteel is uiteraard De tijd om te gaan. Sinds de financiele crisis op IJsland hard heeft toegeslagen is het voor de Euro-landen een stuk voordeliger dan voorheen.
Icelandair heeft ook regelmatig leuke aanbiedingen, kijk eens op hun website.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

nee gehoord hele mooie bergen en landschappen dus dat moet je zien en skien
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nog nooit, maar ik wil er wel heel graag heen! De geisers, de mooie landschappen,
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben er nooit geweest, maar zou er wel eens naar toe willen. Ik vind het vervelend voor jou dat nog niemand iets nuttigs over IJsland heeft kunnen melden, daarom bijgaand 2 bronnen die je verder helpen de highlights van IJsland te ontdekken.