Als ik met het vliegtuig naar Egypte vlieg met Transavia, een vlucht van ongeveer 5 uur. Krijg ik dan gratis eten of moet ik dat betalen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
9K

Antwoorden (11)

Het zou kunnen dat het bij de prijs is inbegrepen, maar gratis is niets in deze wereld behalve het opkomen van de zon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vlieg elk jaar met Transavia naar Egypte en het antwoord is NEE.
Je kunt wel van alles kopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij moet je apart afrekenen op lijnvluchten, maar het kan zijn dat het inbegrepen is bij de vakantie die je bij een reisbureau boekt.

De site van transavia meldt dat het tegen betaling is.

Toegevoegd op 08-06-2009 23:33:38
"Het is toegestaan om zelf meegebrachte etens- en drinkwaren aan boord te nuttigen, met uitzondering van alcoholische dranken. Denk hierbij wel aan de standaard handbagageregels met betrekking tot het vervoer van vloeistoffen."

Toegevoegd op 08-06-2009 23:35:06
Ik ben namelijk wel eens verrast met wat gratis eten, terwijl ik het niet verwachtte. Dat was blijkbaar bij de geboekte vakantie inbegrepen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Transavia is een low budget maatschappij, dus moet je hier wel eten en drinken kopen (in plaats van dat het inbegrepen is).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelf je portemonnee meenemen, je krijgt helaas niets gratis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt wel wat te eten krijgen aan boord, maar dan moet je het wel zelf betalen.
Neem wel een zak geld mee, want de prijs van al het "eten" is nogal aan de hoge kant.
En het stelt niets voor.

Hopen dat je niet achter in het vliegtuig komt te zitten, want dan kan het zijn dat wanneer jij je bestelling doet het product uitverkocht is.
Het lijkt er een beetje op van, hoe hoger je vliegt, hoe hoger de prijzen. (grapje)

Vorig jaar zelf meegemaakt, ook naar Egypte, maar had wel lekker een ruime plaats met extra beenruimte haha....... dat was wel lekker.

Alvast een fijne vakantie!

Wanneer ga je?? En naar welke plaats?? Ik ga ook weer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt precies....+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er wordt van twee kanten geserveerd: van voor naar het midden en van achter naar het midden. Dus waarom niet achteraan zitten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@postiljohn Dan zal ze het middengedeelte bedoelen. Maak in principe weinig uit, het is gewoon wel zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je mag ook in het midden zitten, zat vorig jaar vlak voor aan en toen was er van alles al uitverkocht.
Het was bij wijze van spreken.
De jaren dat je nog netjes je gratis geserveerde maaltijd kreeg tijdens je vlucht zijn nu voorbij.
Ze hebben van alles bij zich, maar net te weinig.
Net zo als kussens en dekens.
Maak er zelf niet zo'n punt van, maar er waren anderen die in discussie gingen met de stewardes en nogal schreeuwend door het vliegtuig op hun strepen stonden.
Ik wil alleen maar zo snel mogelijk uit het toestel, heb nl. vliegangst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk antwoord, Lee:-)
Kan alleen maar bevestigen wat de anderen zeggen. Je krijgt niks, je moet voor alles betalen (en stevig ook).

Toegevoegd op 09-06-2009 21:39:29
Vergeet daarnaast niet dat je met een chartermaatschappij vliegt en niet met een lijndienstvlucht
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga er maar van uit dat je geen eten krijgt. Als je trouwens wel eten krijgt is dat ook niet gratis, dat zit dan bij de prijs van de ticket inbegrepen, maar ik neem aan dat je dat begrijpt.
Bij Transavia werken ze op dit soort vluchten met
een zgn. a-la-carte folder, ofwel je kunt een sandwich, cup-a-soup, poffertjes, ofwel zgn. kleine snacks KOPEN.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het staat er al... bij Transavia krijg je niets, en, geloof me, die enorm ranzige oplosskoffie die ze aan boord severen is echt geen 2,50 waard. Om over de rest van wat ze aan boord verkopen maar niet te spreken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
beter eten aan boord kopen dan inclusief.
De prijs gaat dan in ene met dik 100 euro omhoog.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben met Transavia naar Egypte geweest
En niets is gratis
Vieze oploskoffie kleffe broodjes.
En niet goedkoop
Nix belasting vrij