chang mai in het noorden nog niet zo toerititisch maar alles in huis! echt thailand.
beter dan het zuiden.
J-w
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Bel even Joran van der Sloot, die weet het wel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dat is de plek die je gaat ontdekken door zelf op zoek te gaan en het zeker niet aan derden over te laten. jouw mooiste plek moet dan ook uniek zijn.anders gaan alle thailandbezoekers naar diezelfde plek en sta je in file of hoor je teveel duits, nederlands of engels om je heen. "Reiziger er is geen mooste plek ,alleen de zoektocht naar de mooiste plek " vrij vertaald naar een citaat van Antonio Machado "caminante , no hay camino, se hace camino alandar" het beste in je zoektocht
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Daar waar die mevrouw is die zo goed is met ping pong balletjes.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
phuket!
lekker veel stranden en niet overdreven veel verkeer en smog zoals in bangkok
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
phuket is erg leuk, daar heb je ook een erg mooie oliefanten show (Phuket fantasea), is echt van goede kwaliteit! Je kan daar natuurlijk ook naar het strand en als je een hotelletje gaat boeken boek dan de Amari Hotel.

Bangkok vond ik geen reet aan, is meer een werkstad.

Pattaya vind ik een grote zandbak, maar mocht je daar voor de dames gaan, dan het je hier een erg ruime aanbod.

Mijn tip, ga naar Phuket, ook als je voor de vroutjes gaat, want die zijn hier ook te vinden.