waarom zit er een slot op de deur van het tankstation dat 24 uur per dag open is??

waarom??

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Vakantie
3K

Het beste antwoord

om zonodig de deur op slot te draaien en uiteraard omdat dit in het bouwbesluit is opgenomen als zijnde een gebouw wat geen dusdanig openbare functie is dat iedereen per definitie maar toegang heeft
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Om de deur op slot te doen. Duh.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Voor het geval dat het tankstation tóch dicht moet, dan kunnen de dieven de winkel niet leeg roven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zelfs tankstations die 24 uur per dag open zijn, zijn wel eens gesloten. Bijvoorbeeld op feestdagen als kerst. En op die dagen zal de deur toch op slot moeten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wijsneus?

je weet zelf ook wel beter houd op met je hyves (poll) grappen.