mag je bbq-en op het strand?

Ik wilde met een groepje vrienden naar het strand van Hoek van Holland gaan om daar te barbecuen, maar mag dit eigenlijk wel?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
12.3K

Het beste antwoord

Ja, dat mag:

BARBEQUES

Wanneer u in familieverband tot maximaal 10 personen een barbeque op het strand organiseert, is dit in principe mogelijk. U moet dan gebruik maken van barbeques die direct OP het zand worden geplaatst. Barbeques op standaards, dus boven de grond, zijn niet toegestaan. Voor groepen groter dan 10 personen dient u contact op te nemen met Strandzaken.

Sport en Recreatie
Gemeente Rotterdam
Wijkrecreatie ~ Strandzaken Hoek van Holland
AWM
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Dit was een instinker, want HvH is een uitzondering. Je mag er ook kampvuurtjes stoken.
AWM
14 jaar geleden
Dank u, dank u.

Andere antwoorden (2)

Dat mag niet, open vuur is verboden, helaas... (en dat valt eronder, onder open vuur)

Toegevoegd op 20-05-2009 19:18:43
Maar deze vraag is al eens gesteld... :-((
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op sommige stranden is er een speciale faciliteit voor waar het mag. Je mag echter niet wild beginnen te stoken.