Momenteel AZ.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op deze vraag is slechts een antwoord mogelijk....

FEYENOORD
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je ook naar de historie kijkt lijkt me dit toch duidelijk Ajax...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je kijkt naar het aantal lands/europese titels is het Ajax!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is duidelijk SSS'18 gezien het aantal grassprieten en de omvang van de theepot waar thee uit wordt geschonken in de rust. Dat andere zo nodig andere antwoorden opschrijven is totale onzin en echt onbegrijpelijk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Qua historie en naam in het buitenland Ajax. Als het gebaseerd wordt op het aantal aanhangers in Nederland, dan Feyenoord. Gaan we het hebben over sfeer dan toch NAC Breda. Kijken we nu naar de ranglijst dan AZ.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
duidelijk ajax, alle respect voor alle andere ploegen maar ajax heeft gewoon het grootste en mooiste verleden. Jammer is dat het de laatste jaren even wat minder gaat maar als van basten gewoon een aantal jaren blijft kan hij rustug zijn visie doorzetten en dan komt ajax vanzelf weer aan de top. Ook als je aan een buitenlander naar een nederlandse voetbalclub vraagt zullen zij 9 van de 10 keer ajax noemen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
"Er gaat niets boven Groningen"