waar is het meeste volk overdag tijdens weekdag in belgie én zijn er vele knappen gasten

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat is je vraag nu precies?

Antwoorden (2)

Ik neem aan dat "Het meeste volk" tijdens een weekdag overdag in België aan het werk is.
En ongetwijfeld zijn er vele knappe gasten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Knap geantwoord, ik snapte de vraag niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ook niet echt. Gokte maar een beetje waar hij op doelde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad, op hun werk. Zeker de 'knappe gasten'. Er goed uitzien kost namelijk geld: goed gekleed zijn, stylingproducten gebruiken, regelmatig de tandarts bezoeken, gezond eten in plaats van goedkope meuk naar binnenschuiven, allemaal een stuk lastiger van de bijstand. Dus overdag doordeweeks zitten de knappe gasten op hun werk geld te verdienen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Grinnik... daar zat ik ook nog aan te denken, maar ik besloot maar 1 soort knappe gast uit te verkiezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou dit in een antwoord zetten als ik jou was. Heel goed gezien.
Waar het meeste volk is, heb je meestal ook de meeste kans op knappe gasten, omdat je meer keus hebt. Wat jij een knappe gast vind, hoef ik nog niet knap te vinden. Op die vraag kan ik dus geen antwoord geven.
Ik denk dat de mensen in Belgie ook moeten werken overdag; en anders op de grote markt bij de Cafes etc.