Wie weet een goeie website, waar ik kan leren hoe ik (simpele) sieraden kan maken?

Ik wil proberen sieraden te maken, maar heb geen idee hoe dat moet en probeer een goeie website te vinden. Het Google probleem duikt alleen weer op. Ontzettend veel hits, maar weinig bruikbaars.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Sport
1K

Het beste antwoord

Heb je het over kralen? Of echt een soort van zilver of goud smeden?

Kijk 's op de site van NTI. Zij bieden een cursus Zelf sieraden maken aan.

Toegevoegd op 28-04-2009 18:08:24
Kijk ook hier 's:
http://www.marcelian.nl/Sieraden/sieradenhoofdpagina.htm
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je kunt meedoen aan een workshop via www.broel.nl
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het toverwoord is Zilverklei

Ik heb ook eens meegedaan aan een workshop, erg leuk. Online zou ik niet weten maar ik zou eens zoeken op zilverklei
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat wil je precies maken? Er is een groot verschil tussen het maken van kralensieraden of het werken met metalen. Voor dat laatste zou ik een workshop edelsmeden volgen. Dat kan bij behoorlijk wat edelsmeden, dus vast ook in jouw regio. Mocht je in de buurt van Nijmegen wonen, daar ken ik een hele goeie (daar les ik zelf ook...) Pm me dan maar.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn moeder maakte 35 jaar terug kettinkjes met draad en kralen, die met een tangetje werden gebogen.