Ik weet niet precies wat je bedoeld, maar als je een schommelschip bedoeld, die gaan over het algemeen niet over de kop i.v.m. veiligheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de Efteling niet, in Slagharen wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, dat verklaart een hoop. Had er voordat ik er bij de Efteling in ging al eens in Slagharen ingezeten en dat vond ik lang niet zo erg..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, ik vind die in slagharen echt vet!
Nee.
Maar dat wil niet zeggen dat het niet doodeng is hoor. Ik denk dat ik over de kop minder erg zou vinden. Volgens mij ben ik de enige persoon in Nederland die een hamstringblessure heeft opgelopen in De Vliegende Hollander... Heb me op het hoogste punt (Ja, deze trut moest en zou uiteraard helemaal achterin zitten, dus nog verder naar beneden staren) helemaal schrap gezet, was er van overtuigd dat het hekje niet zou houden...
Enniewee... Was leuk, eens maar nooit weer voor mijn persoontje

Toegevoegd op 24-04-2009 08:46:23
Werd er door Sanneke (hieronder bij reacties) terecht op gewezen dat de Vliegende Hollander iets anders is dan de schommelboot. Een bezoekje aan de Eftelingsite toonde dat zij gelijk had. Waar ik het hierboven over de Vliegende Hollander heb, daar bedoel ik dus "De Halve Maen."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee die van de efteling gaat niet over de kop, nou ja in elk geval vorig jaar nog niet :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee niet helemaal
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jammer genoeg niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is mijn lievelingsattractie.
maar helaas hij gaat niet over de kop :p