Wat is een goede manier om de tijd door te komen als je ineens een week zonder internet komt te zitten?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Sport
1.2K

Het beste antwoord

He Rood,
Je hebt altijd Commedy Central nog, daarnaast kun je met dit weer uitstekend op het terras zitten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (19)

klusjes doe die eigenlijk al te lang liggen omdat je teveel achter je pc zit.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ehm.. vrienden bezoeken?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een week geen internet? NEEEEE!!!!

geintje.
Er moet genoeg productiefs en ook nog leuks te doen zijn. Wandeling in de natuur maken, boeken lezen, bij mensen langsgaan, vrijwilligerswerk gaan doen. Naar de bibliotheek desnoods als je zelf niks te lezen hebt. Ruim de tijd voor meditatie.

Noem maar op!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Die hele grote stapel post, rekeningen, reclame enzo een keer goed uitzoeken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Backup regelen voor je internet. Via de kabel, buren, mobile, whatever!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Naar buiten gaan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een goed boek lezen, wandelen, tuinieren, dingen oppakken die je al te lang hebt laten liggen, vrijwilligerswerk.
Goh, ik besef me nu dat ik te vaak op deze site kom ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Voetbal, zwemmen,
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.Alle boeken lezen die je ooit gekocht hebt en geklasseerd hebt zonde te lezen. 2. Eens een ouderwetse brief met vulpen schrijven naar een vriend(in) 3. Op de fiets springen.
4. Een volledige maaltijd voor vier in de puntjes voorbereide.
5. Een koffietje drinken op een terras
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een week vakantie nemen en inloggen op je hotelkamer.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bergwandelen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij je buren slapen en ieder uur vragen of je ff mag internetten :)

Denk even niet aan internet, vroeger kon men ook zonder.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Naar de bibliotheek gaan en een stapel boeken halen.
Tuinmeubilair naar buiten, pot koffie naast je neerzetten, je zalig installeren en lezen maar!
Wedden dat je internet niet eens mist?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sokken breien en knutselen met kurken!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Eerste wat je doet is:

- mopperen op je internetprovider.

Daarna kun je: boeken lezen, televisie kijken, vrienden bezoeken, feest houden, dagje erop uit, weekendje weg, naar je werk (ook opzich best handig).
Naar school of stage.. etc

Genoeg dingen te doen hoor! :D
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heb je nooit dat je achter de computer de tijd vergeet, en je vervolgens realiseert dat er allerlei dingen zijn waar je die dag niet aan bent toegekomen?

Die dingen kun je dus doen om die week door te komen... :-p
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lid worden van de bieb en heerlijk gaan lezen. Kun je af en toe toch nog even je mail checken
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Alle dingen doen die je deed voordat je ooit internet kreeg. Toen wist je toch ook hoe je je (vrije) tijd moest besteden? Duik even goed in je geheugen, dan kun je vast nog wel wat verzinnen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een abonnement op het internetcafe nemen, op visite gaan bij vrienden mét internet. Patiencen, offline gamen, word bestanden vol tikken, die cdrom met 300 zylom spelletjes maar eens pakken. Je computer opruimen, je gedownloade films eens bekijken. Je oude spelcomputer aansluiten, boek lezen, muziek luisteren, televisie kijken, een stuk wandelen of fietsen. Een powernap houden. Het op een zuipen zetten, naar de bioscoop gaan. De hond van je buurvrouw uitlaten, de zieke buurman helpen, smsen, bellen, faxen... Jezelf een manicure geven. Het huishouden doen. Winkelen, naar de bibliotheek of videotheek. Touwtje springen met je nichtje. Naar het dichtbijzijnste park gaan en foto's nemen van chagarijnige mensen en een collage maken.

(als de stroom uitvalt, is het veel erger, nu heb je in ieder geval je computer nog! Remember that, my good friend) Je gaat het overleven, kop op! Schouders eronder...