Als de Marathon van Rotterdam een nog sneller parkoersrecord wil, waarom halen ze de Erasmusbrug dan niet uit het parkoers?

Een parkoers over alleen vlakke wegen zal immers sneller zijn.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Sport
1.1K

Het beste antwoord

Als kleine toevoeging. Rotterdam zal de brug er altijd inhouden omdat iedereen ook van buiten Nederland de brug kent in combinatie met Rotterdam. Het is een soort handelsmerk van Rotterdam en die wil je laten zien.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je hebt dan een nieuw parkoers, en dus ook een ander parkoersrecord. Het record van het oude parkoers blijft toch gewoon staan dan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een Erasmusbrug weghalen voor een parkoer? Mission Impossible!