Welke technische foefjes hebben de schaatsers bij de Olympische Winter Spelen van 2010?

Ze hebben de klapschaats geintroduceerd, de ribbelstrips op de pakken en de haaienhuidpakken enz.
Wat gaan we deze winterspelen zien?
(Een "educated guess" over wat ze mogelijk nu gaan introduceren is ook mogelijk!)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
1.2K

Het beste antwoord

Met de pakken van het nederlands team zou ook iets zijn toegevoegd waardoor men sneller zouden kunnen gaan schaatsen maar wat het is is nog niet naar buiten gekomen

Toegevoegd na 1 minuut:
Jac Orie heeft fabrikant Bert van der Tuuk gevraagd enkele aanpassingen in het schaatspak door te voeren, meldt De Telegraaf. "Dit pak biedt de mogelijkheden om gebruik te maken van compressie van de spiermassa", licht de trainer toe in de krant.

"Met het oorspronkelijke model in de hand zijn we gaan testen waar door middel van het extra strak trekken van het pak nóg meer winst valt te boeken."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hm.. Ik heb geruchten gehoord over een soort dubbele klapschaats, waar de voor en de achterkant onanhankelijk van elkaar 'klappen'