Is er een site waar je in contact kunt komen met mensen die interesse hebben in msn-contact.

Een soort virtuele relatie bedoel ik dan.
Dus niet een gewone datingsite, maar alleen virtueel via msn.

Je hebt van die advertentie op marktplaats, maar daar word je doodgegooid met betaalsites.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
1.1K

Antwoorden (4)

ik denk niet dat er hier speciale sites voor zijn. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik kan me voorstellen dat je eerst iemand een klein beetje wilt leren kennen voordat je je email adres geeft. Dit kan bijvoorbeeld op een gewone chatsite, hier zijn er talloze van. Hier kun je met meerdere mensen in een chatroom chatten. Als je iemand aardig vind kunt je een privegesprek starten met diegene. Zo werk je er langzaam naartoe dat de ander jou ook aardig gaat vinden en vertrouwt en dan kun je op een gegeven moment email adressen uit gaan wisselen om te gaan msn-en.
Ik denk dat je dus eens moet gaan kijken op chatsites als chatpoint.nl of ilsechat en daar mensen kan leren kennen. Ik denk dat je zelf ook niet wilt dat je allerlei mensen in je msn-lijst hebt staan die telkens een gesprek met je beginnen terwijl je dat eigenlijk helemaal niet wilt. Daarom kun je ze basaal leren kenne en kijken of er een soort van klik is (bepaalde onderwerpen waar jullie allebei aan kunnen relateren). Succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niet speciaal voor msn.
maar op de volgende site kan je wel chatten in bepaalde categorieen en als je mensen leert kennen kan je ze altijd in je msn messenger zetten
14 jaar geleden
Omegle.com.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
weet je wat een vette site is? IMVU. daar kan je 3d beetje rondbanjeren en prive chats hebben met mensen over de hele wereld. heb ik ook al een paar leuke contacten aan op gedaan. imvu.com, echt lache.