Zouden zware voetbalovertredingen waardoor lichamelijk letsel ontstaat niet bestraft moeten worden via het rechtsysteem?

Als zijnde zware mishandeling?

http://www.nuvideo.nl/sport/30272/open-beenbreuk-na-zware-overtreding.html

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Natuurlijk, ik zou meer willen zeggen waarom niet?
Omdat het voetbal is is het legitiem iemand een open beenbreuk te bezorgen? Voor zover ik weet gaan regels bij het voetbal niet boven de wet.
Als het slachtoffer aangifte doet bij de politie zal de dader vervolgd worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik vind van wel! Maar het is in het verleden al ooit gebeurd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind van wel, volgens gebeurt het soms ook wel. Echter zijn er geen goede richtlijnen voor opgesteld.

Persoonlijk ben ik van mening dat je ten alle tijden voor 100% verantwoordelijk bent voor je daden en eventuele gevolgen