Waar zijn reserve rotorbladen verkrijgbaar voor de modelhelicopter: R/C 3-kanaals modelhelicopter SH No. 8827?

Er staat wel een onderdelennummer in het instructieboekje (Great Wings 8827-1), maar ik kan nergens een adres vinden in NL, BE of DU waar ze besteld kunnen worden.

Picture for question
14 jaar geleden
in: Sport
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hallo ik wil graag ook het adres voor onderdelen
mvgr ronald
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb nog 4 gebruikte en 2 nieuwe bladen.

Antwoorden (2)

Probeer het eens bij de winkel waar je het product zelf gekocht hebt, zij kunnen het dan weer navragen bij de fabrikant die hen het product geleverd heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet dat ze deze helicopters op de bazaar in beverwijk verkocht worden. Ook wel bekend als de zwarte markt.
Maar of ze daar ook losse onderdelen hebben??
Voor het adres kun je kijken op: www.debazaar.nl