Wat is/was jouw favoriete zelfkastijding?

Als kind gruwde ik van zure dingen. Toch vond ik het een uitdaging om een centimeter rauwe rabarber op te knabbelen. En de volgende keer weer een iets groter stukje. Heb jij ook zoiets (gehad)?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Exact hetzelfde, maar dan met een citroen of ui!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik heb me vorig jaar opgegeven voor de plaatselijke triathlon... zonder al te veel sportervaring er vrijwillig voor kiezen een halve kilometer te zwemmen, 22 km te fietsen (met daarin o.a. 10% helling) en 5 km hard te lopen.

Ik bleek het echter toch wel leuk te vinden en heb de kastijding dit jaar herhaald (tenminste, binnen 2 weken moet ik aan de bak). In september ga ik een tweede doen en volgend jaar ben ik aan het overwegen mee te doen aan de kwart triathlon, oftewel: Dubbele afstanden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha.. ik geloof niet dat ik de Olympische Limiet ga halen... eeh vervang geloof niet maar in: Ik weet zeker dat ik die niet ga halen :) Ik doe wel mee aan de Europese kampioenschappen dit jaar trouwens, maar dan in de recreantenklasse en alleen maar omdat ze toevallig in de buurt georganiseerd worden.
Ik heb dat niet...

Of het zou verkramping moeten zijn, het lichaam was van de puberteit tot 50 volledig verkrampt, dus dan zou het kunnen zijn dat ik dat deed, vanwege zelfkwelling, maar dat is niet bewust gezien of gedaan hier...

Ik was in mijn jeugd een goede avondzesdaagse wielrenner, daar heb ik wel over-de-grens-ervaringen gehad... Dus om verder te gaan dan ik kon... (als dat mogelijk was, natuurlijk)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eerlijke mooie reactie +1
Toen ik 20 kilo ben afgevallen.. dat was een ware zelf kastijding!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hmmm.. zelfkastijding en favoriet, dat past eigenlijk niet echt bij elkaar of het moet SM zijn, maar goed ik begrijp wel wat je bedoelt. Alle mensen die aan het afvallen zijn, kastijden zich zelf dagelijks. Veel moslims kastijden zich door de ramadan-maand .

Ikzelf las eenmaal per jaar ook een vastperiode in.
Ik eet dan geen snoep en andere verleidelijke zoetigheden of snacks. Het stelt natuurlijk niet zo veel
voor maar het doet wel een beetje pijn.

Toegevoegd op 24-06-2009 14:02:43
vastperiode = vastenperiode