Als ik me opdruk en dan ondertussen met mn handen boven mn hoofd klap,zou dat kunnen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
1K

Het beste antwoord

Leuk: Zorg dat er een camera klaar staat, om twee redenen:
1) Als het lukt: Je hebt bewijs (Murphy's law... als het lukt heb je geen getuigen, zijn er wel getuigen, dan lukt het niet)
2) Als het niet lukt heb je in ieder geval een leuk filmpje om op te sturen naar funniest homevideo's... misschien wordt je wel ontdekt :)

Als het wel lukt: Bravo, knap, ben onder de indruk.
Als het niet lukt: Dapper dat je het geprobeerd hebt, ik weet van tevoren namelijk al dat het mij niet gaat lukken... kan me niet eens normaal opdrukken, laat staan dat ik nog even in mijn handjes ga klappen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Als je dezelfde man als in de bron ben, zou ik het je graag een keer zien proberen. :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, natuurlijk kan dat, maar je moet wel snel zijn, anders klap je met je snufferd tegen de grond en dat gaat pijn doen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja het kan zeker, maar snelheid is geboden. Ik waag mijzelf er in ieder geval niet aan :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja kan maar denk wel dat je je voortandjes daarna kwijt bent, T is maar wat je er voor over heb.
ps als je het gaat doen film je het dan wel.. Dan heb je zo'n mooi before- after resultaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als de druk waar het woord opdrukken op doelt druk op je handen is, dan is dat onmogelijk. Klappen houdt namelijk in dat een voorwerp(in dit geval je handen) van een toestand met geen/weinig druk in uiterst korte tijd naar een toestand met extreme druk overgaat. Dat is dus in contrast met opdrukken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je heel erg snel ben, dan zou het mogelijk kunnen zijn. Ik zou het niet zelf willen proberen want ik denk dat ik een mooie face-plant maak.

Je zou je erg hard moeten afzetten en je armen sneller boven je hoofd krijgen, klappen, en dan weer je lichaam opvangen voordat je gezicht in de vloer staat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dit is mogelijk.. alleen zeer slecht voor je polsen.. die klap die ze steeds opvangen.. dus niet doen :)! gewoon opdrukken.. dat klappen heeft geen nu voor niets niet.. aanstellerij noem ik 't