Wanneer is het nu precies Carnaval?

Is het nu deze week of volgende week?
De vakanties zijn toch al deze week?
Ik zie hier helemaal niemand polonaise lopen...

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Sport
1.2K

Het beste antwoord

officieel heeft panteao gelijk maar een echte carnavals gek begint al vrijdags en houd woensdag bij het haringhappen pas op
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zondag 22 februari om 11.11 uur begint het Carnaval.
Het beste heb ik het vroeger altijd in Maastricht gevierd.
Bekijk het nu in Loule in de Algarve,daar is het minder koud,hebben de meisjes ook geen bontjassen aan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De schoolvakantie's in het zuiden zijn aangepast aan de Carnaval.
In de Noordelijke provincies en Midden Nederland gaan de meeste scholen weer op maandag 23-02 open.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
vanaf zaterdag kun je in je gekke pak overal in brabant terecht...