Weet iemand een site met Braderie-ideetjes???

ik zoek Braderie-ideetjes (spelletjes)voor onze braderie op 30 aug. as

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
7.6K

Het beste antwoord

Er zijn verschillende sites, maar ga voor de gein eens naar andere braderies, om leuke ideeen op te doen of bedenk wat jezelf leuk zou vinden om daar aan te treffen.
Nog wat ideeen:
1. een loterij (dingen die je kunt winnen kan oude, bruikbare rommel van zolder zijn, stickers, kleine dingen (als troostprijs) en noem maar op. één grote hoofdprijs is leuk (bijvoorbeeld: bewaar je lootje goed: op de site (bijvoorbeeld) komt te staan of je uiteindelijk met je nummer ook nog de hoofdprijs hebt gewonnen)
2. raadspelletjes (raad hoeveel van iets in deze pot zit, bijvoorbeeld)
3. maak een speurtocht (voor kleinere kinderen of zelfs nog voor ouderen) Maak bijvoorbeeld foto's van dingen op de braderie (kraampjes, verkopers, apparaten, die heel de dag te zien zijn) en laat de speurders deze foto beelden zoeken. Dit kunnen ze dan op een blad noteren, bijvoorbeeld. Hier kun je dan kosten aan verbinden, maar je moet wel een prijs als beloning regelen.
4. zoek een kunstenaar, misschien in de familie, of jijzelf, en koop blanco shirts in (verschillende kleuren) Bied de mensen voor een redelijke prijs een shirt met kunstwerk er op gemaakt aan. (die wordt dan ter plekke gemaakt, naar persoonlijk stijl van de koper)
5. en zijn er daadwerkelijk kunstenaars in de buurt (vouwpapier vouwers, kaartenmakers), laat ze hun producten in grote schaal maken, of doe het zelf, zoals ik al zei, en verkoop die!!! Je kunt alle kanten op : collages, beschilderde meubels, hoedjes, kaarten met theezakjes.

Heel veel succes!! Misschien kom ik langs!!! :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

kijk eens op googele
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://braderie.startkabel.nl/
dit is een startpagina vol met braderie gerelateerde linkjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
probeer eens bij de welzijns organisatie in jouw stad/regio te kijken wat voor spullen ze uitlenen/verhuren. Een luchtkussen of oud-hollandse spellen zijn vaak wel verkrijgbaar. Wat het ook altijd leuk doet is balonnen oplaten.