Waar kan je goedkope Lego kopen?

Waar kan je goedkoop Lego kopen?
Geen 2dehands sites.
Mag ook in winkels, maar natuurlijk ook in webshops.
Ik bedoel dan Lego, van die steentjes waarmee je kan bouwen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.3K

Antwoorden (13)

ebricks, een webshop met ook 2e hands sets
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
min?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk vanwege de melding dat er ook 2e-hands-sets te koop zijn, terwijl de vraagsteller aangaf dit niet te willen.
op de zwarte markt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Simpel, Bekijk eens marktplaats of ebay ? Daar verkopen ze soms 2e hands of nieuwe zakken vol lego, Knex, Etc.

En duur is het daar vaak niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Perron 4 (dat ik weet zit er eentje in Alkmaar). Als je dan meerdere dingen tegelijk koopt kán je korting krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan op www.superspeelgoed.nl Lego goedkoper kopen als in de winkels. Helemaal als ze ook nog aanbiedingen hebben en die zijn al weer begonnen of beginnen een deze dagen ivm de Sinterklaas en Kerst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jazeker! die webwinkels hebben nu al bestellingen voor de kerst binnen. 2 jaar geleden heb ik 4 maanden meegeholpen bij superspeelgoed.nl gekkenwerk, wil je niet weten!
Blokkenwereld.nl | De webwinkel voor goedkope Lego.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aanbiedingen in de gaten houden, soms heeft kruidvat aanbieding, andere winkels soms ook.
12 jaar geleden
Bij goedkope bouwsteentjes .nl: http://goedkopebouwsteentjesnl.webshopapp.com/tradetracker/redirect/?tt=3745_149177_46154_&r=
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kelcha in zwaag. stuurt het ook op.

Toegevoegd na 59 seconden:
http://www.kelcha.nl/lego/cat_4.html - 28
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze passen perfect op de Lego en een heel stuk goedkoper!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sterredag
12 jaar geleden
niet helemaal mee eens, ze passen op Lego, maar perfect?? Eh nee, mijn zoon heeft ook wel eens goedkope lego gekregen en nee perfect past het niet altijd. Ook is het formaat poppetjes anders waardoor het weer niet lekker combineert. Heb echt steentjes gehad die je met geen fatsoenlijke mogelijkheid op de lego steentjes kreeg.
rommelmarkt, internet, overal behalve de winkels als intertoys en dat soort dure speelgoedzaken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik koop al mijn Lego bij SUMO, omdat ze altijd precies hebben wat ik zoek en ze hebben het ook echt op voorraad, dus niet zoals die andere goedkope webshops die maar iets roepen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de Zwarte Markt in Beverwijk of gewoon op Marktplaats.