Stel je leest je horoscoop, ga je hier dan naar handelen?

Dus ga je doen wat er staat of lees je pas op het einde van de dag je horoscoop om te kijken of het klopt?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Ik denk niet dat je gaat handelen naar een horoscoop.
Ik denk wel dat als je achteraf je horoscoop leest je automatisch herkenningspunten gaat zoeken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Zit nogal een verschil in perpersoon, mensen die erin geloven gaan verbanden zien die er niet zijn. En mensen die er niet in geloven lezen ze niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geen precies antwoord op je vraag, maar er is een vergelijkend onderzoek gedaan door een Britse komiek:
Dave Gorman's Important Astrology Experiment

Daarin vergeek een tweeling of het volgen van de horoscoop leidt tot meer geluk...

Zeer leuk om te bekijken!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Horoscopen zijn Bull SHit (StierenPoep), dus Nee dat doe je niet
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nope. Horoscopen zijn dusdanig vaag dat ze bijna altijd op een of meer van je normale bezigheden / gebeurtenissen kunnen slaan.

Dat is tevens de reden dat je geen ruk hebt aan horoscopen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee horoscopen zijn mooie verzinsels om als je een baaldag hebt en je horoscoop is positief je dag teverblijden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat ligt helemaal aan het soort horoscoop. Bedoel je die in de kranten en tijdschriften. Die zijn zo algemeen dat het geen zin/nut heeft om daar naar te leven. Als je echter de persoonlijke horoscoop bedoeld dan zou ik daar zeker wat mee doen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik werk zelf voor een bedrijf die horoscopen gewoon uit een bestand haalt en genereert naar klanten toe. Volslagen willekeurige onzin dus.
Je kan een horoscoop lezen van een ander sterrenbeeld en dan toch denken dat het op jou slaat.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De ene horoscoop zeg iets heel anders dan de andere. In iedere horoscoop staat wel iets dat mogelijk zou kunnen gebeuren.Een horoscoop speelt in op bijgeloof en onzekerheid van de lezer. Niet lezen! Je kunt beter een goed boek lezen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, ben na vijf minuten al vergeten wat er stond.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het schijnt dat de horoscopen die in de krant staan 1 stapel is waar telkens de bovenste word afgepakt, geprint en onderop word gelegd, en zodoende word gerecycled.
Weet niet of het waar is.

Om trouwens even de vraag te beantwoorden, nee ik handel er niet naar.