Waarom staan er geen vragen bij het onderdeel horoscoop?

Is dit omdat niemand hier erin gelooft, of omdat je daar geen vragen over kan stellen?

(haha, nu staat er wel een)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Ik kon me herinneren dat ik toch eerder vragen had zien staan, en nu zie ik ineens bovenaan de pagina het tabje gesloten vragen. Blijkbaar zet het systeem oude en reeds gesloten vragen hieronder, en lijkt het dus dat er geen vragen zijn geweest.
Heb ik weer wat geleerd...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Waarschijnlijk nog niemand geweest die er iets over wilde weten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deze staan er wel, onder "Gesloten vragen". Het andere tabblad.

Onder het eerste tabblad staan alleen de vragen die op dat moment nog open zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
En deze vraag dan?
Stel je leest je horoscoop, ga je hier dan naar handelen?
3 weken geleden | gesloten
(Typ bij zooek "horoscoop in en.....)

Moet zijn: (Typ bij zoek "horoscoop" in en .....)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Alle vragen die niet beledigend oid zijn, kunnen worden gesteld. Als jij vragen hebt over horoscopen, stel ze dan gerust.

Overigens heb ik hier al een aantal vragen gezien over horoscopen, astrologie, sterrenbeelden en dergelijke. Die vragen zijn er dus wel degelijk.