Wat maakt je spiritueel?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat bedoel je precies met spiritueel?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welk deel van spiritueel snap je niet Deva?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik wil graag weten jij er onder verstaat... bijvoorbeeld Antwoordman verstaat er blijkbaar iets heel anders onder dan ik...
ik wil graag weten wat jij er onder verstaat... dan pas kan ik je antwoorden...

Het beste antwoord

Een nee te kunnen accepteren... Dat alleen al maakt je spiritueel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Nee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En nu nog accpeteren, Antwoordman...
AWM
14 jaar geleden
Ik weiger het te accpeteren.

Andere antwoorden (2)

Je wordt het vanzelf. Als je niet meer wilt aanvaarden dat zaken zo zijn als ze zijn. Als je er geen vrede mee kunt hebben dat een aantal zaken, en misschien wel het leven zelf, zinloos is. Als je stemmen gaat horen in je hoofd. Als je lichtende kransen gaat zien om hoofden. Als je 's nachts geritsel hoort op zolder. Als je veel op Goeievraag komt.
Dan wordt je vanzelf spiritueel. Er is tot nu toe geen remedie voor uitgevonden.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet... Jij gaat XiniX nog nadoen, meneer... Dit is nog eens een onzin antwoord... En dat ziet iedereen, daar gaat je antwoord(man)waardering als je zo doorgaat...
AWM
14 jaar geleden
En ik heb niet eens puntjes...... tussen mijn zinnen gezet....
Een spiritueel leven houdt in dat je je niet afzondert van de wereld, maar er juist bewust en zinvol aan deelneemt en je je verbindt met je ware zelf. Jouw ware zelf maakt deel uit van alles wat om jou heen is. De poort er naar toe wordt gevormd door de manier waarop je naar de wereld kijkt. Welke bril heb jij op?