Ik ben een waterman....maar waarom kloppen de eigenschappen die bij waterman altijd staat dan niet?

Toegevoegd na 17 minuten:
Ik bedoel natuurlijk niet wat er elke dag of elke week in de krant staat, maar de karaktereigenschappen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2K
AWM
14 jaar geleden
Heeee! Dat verandert de zaak! Zou dat bij Watermannen vaak voorkomen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De meest voor de hand liggende verklaring zou zijn dat het simpelweg niet klopt. Niet alsof dat niet al een paar honderd keer gezegd is op deze site - terug te vinden met een simpel gebruik van de zoekfunctie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Peterrr Heb je ook geen spataderen? Dat hoort wel bij een Waterman: "Bij de Waterman horen lichamelijk gezien de onderbenen (spataderen) "
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien komt dat nog...in het Aquarius tijdperk.

Het beste antwoord

Men heeft eens een onderzoek ingesteld naar de voorspellingen van de drie populairste astrologen in 1941 in Engeland.
Wat bleek?
Een van hen had slechts twaalf van de dertig maal gelijk gehad; de tweede negen van de dertig, terwijl de derde na dertig pogingen slechts vier correcte voorspellingen had geuit.

Astrologie geeft geen betrouwbaar inzicht in de eigen persoonlijkheid noch in de toekomst.

Vlucht voor de leugen,hang de waarheid aan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Zou het kunnen dat van astrologie niet zo veel klopt ?

Toegevoegd na 3 minuten:
Watermannen zijn geboren tussen 22 januari en 20 februari.
Als die eigenschap bij jou ook niet klopt dan is er iets goed mis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Dat betoog ik ook hieronder. Dan hebben je ouders er een potje van gemaakt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan zou het kunnen zijn dat je iemand anders bent .
AWM
14 jaar geleden
Of verwisseld bent als baby. Is ook erg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
of een fout in je geboortedag.
Ja, dat komt vaker voor, dat is heel vervelend.
Heb je het bonnetje nog van je geboorte? Zo ja, dan kun je een klacht indienen bij je ouders, dat je op de verkeerde datum geboren bent.
14 jaar geleden
Als volgens de Margriet je een oude vriend tegenkomt, die weer een rol in je leven gaat spelen, Waterman, denk je toch niet dat alle Watermannen die week oude vrienden gaan tegenkomen, tóch? Of als de daghoroscoop uit de Telgraaf je zegt, dat je een beetje op je woorden moet letten, omdat ze vandaag wel eens verkeerd zouden kunnen worden opgevat, dan gaan toch, hoop ik, niet alle Watermannen mompelend door de dag heen?
Als astrologie je interesseert, lees dan eens een paar goede boeken hierover : de Amerikaanse Linda Goodman heeft er een aantal geschreven (Sunsigns, bijv, of Moonsigns) - heel leuk om te lezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat niemand op dezelfde dag en uur geboren is in de 'waterman' periode. Het ligt dan aan de antecedenten, de maan, sterren en planeten. Een vroege waterman heeft heel andere perspectieven als een midden- of late waterman. Het klopt ook nooit precies, maar enkele specifieke karaktertrekken of eigenschappen zijn vaak wel raak. Ik ben zelf een typische ram. Ik zou dus een vuurteken moeten zijn dus temperamentvol. Ik ben echter een rustig geduldig type die alleen temperamentvol is als ze eindelijk haar geduld verliest en kwaad wordt. Berg je dan maar. Dit komt alleen heel weinig voor. Ik heb wel andere eigenschappen van de ram, zoals creativiteit en houd ook van de kleur rood.Ik denk als je goed nadenkt dat je toch ook eigenschappen van een waterman zult vinden die jij hebt. kijk maar eens op; vhttp://www.inspiratiesite.nl/waterman.html

Toegevoegd na 3 minuten:
Die v moet weg voor http.
14 jaar geleden
Omdat astrologie een speudowetenschap betreft en de enige eigenschap die alle watermannen gemeen hebben de eigenschap is dat ze in die bepaalde periode geboren zijn,en alle overige eigenschappen verzonnen zijn om bepaalde eigenschappen toe te dichten aan de geboorteperiode . Hierbij geen rekening houdend met het individue.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat het allemaal spiritueel,dus verzonnen is!
Hoe kan een karakter eigenschap nu iets te maken hebben met je geboortedatum?
Je kunt wel karaktereigenschappen van je ouders hebben geërfd,maar laten die nu net heel andere geboortedata hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat je karakter niets te maken heeft met je geboortedatum, maar met de opvoeding, DNA, leefomgeving, ervaring etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat astrologie onzin is.