Wat zijn typische kenmerken van iemand die steenbok is? 31 dec om precies te zijn.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kweet écht nie wat die was zover verdiep ik me er nt in

Het beste antwoord

Steenbok.
Element aarde.
Windrichting, oosten.
Planeet Saturnus.
Aardetekens worden gekenmerkt door functionaliteit, praktische zin, en standvastigheid.
Voorspelbaar,stabiel, serieus, onafhankelijk, met een sterke wil, subtiel en geestig, houd van een beetje gezag, is in de meeste gevallen geneigt de emoties te onderdrukken.
Getal dat hoort bij steenbok is 8.
Sleutelwoord, ik gebruik.
Edelstenen die bij steenbok horen zijn, bergkristal, diamant, maansteen, obsidiaan, onyx, en rode toermalijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
juist zo !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met dit antwoord kan ik het meeste! Thanx en grtjs

Andere antwoorden (6)

Mensen die op een bepaalde datum worden geboren krijgen geen kenmerken mee om die reden. Astrologie is nep.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij gelooft er dus niet in ,dat is duidelijke taal.;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Dat die persoon is geboren tussen 22. december en 21. januari.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Is dat nou echt een 'kenmerk' ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je zou het zo volgens de regels van de verzamelingen leer of de logica kunnen beschrijven.
AWM
14 jaar geleden
Oké. Dan is het een kenmerk. Het is te laat om dat uitgebreid te gaan bestrijden. +1
Shopaholic
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hardworking. Betrouwbaar. Kararlı. Stabiel. İstekli. Geïnteresseerd. En veel geduld.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou kunnen kloppen maar meer mensen hebben dat in zich toch.? Ik ben zelf een steenbok 23-12 ,maar ik zeg eerlijk dat ik ook wel vraagtekens hebt over astrologie.
Steenbokken zijn wanneer ze zich goed voelen nogal arrogant, als ze zich wat minder voelen gaan ze zielig doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahhaa wil je ZE niet allemaal over 1 kam scheren??
Nixon was een steenbok. Elke steenbok is echter weer volkomen anders. Het is dus onzin, maar wel leuk die astrologie.