Bij sommige aan de kleding, en bepaalde handelingen bv bidden voor het eten.
Niet vloeken enzo
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Nee dat kun je niet zien, helaas... Maar de kans dat iemand dat is, is nagenoeg 100%...

Want wie gelooft niet dat hij/zij een mens is, wie gelooft niet dat hij/zij een man of een vrouw is...

Het is allemaal niet waar en toch geloven we dat... Dat wat jij werkelijk bent is nooit vrouwelijk of mannelijk en is niet mens, dat wat je werkelijk bent is een mysterie...

Maar je kunt het niet zien, herkennen kun je het wel, maar dan moet je zelf niets geloven, want je kunt alleen maar HER-kennen wat je zelf KENT...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als een gelovige bv bid voor het eten kan je het opmerken aan deze gedragingen. Dit wil niet zeggen dat iemand die niet bid voor het eten niet gelovig is. Je kan het dus zien aan de dagelijkse gedragingen die een gelovige normaliter uitvoert.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, als hij een kerk in of uitwandeld voor/na een mis
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geloof zit van binnen. De symbolen zijn bedoeld om de saamhorigheid van een geloof te onderstrepen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aan weinig denk ik. Sommige gelovigen dragen tekens, maar dat is toch een minderheid. Ook niet aan iemands daden. Ongelovige mensen zijn gemiddeld even sociaal als gelovige mensen, ze doen ook evenveel aan liefdadigheid, etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij sommige mensen kan je het zien aan het visje die ze bv op de auto plakken

Toegevoegd na 31 minuten:
ben het ook eens met de andere antwoorden

Toegevoegd na 51 minuten:
Oeps zie nu pas dat je vroeg zonder symbolen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zonder symbolen zei ze Rietjepietje ;-)