Leer eerst wat het is, hoe kun je een sparythusom zuiveren als je niet weet wat dat is? Dus leer eerst wat het is... Dan moet je weten wat je wil zuiveren en hoe het energetisch verontreinigd is gekomen?...

Dus om te antwoorden op deze generale vraag kan er maar een echt goed antwoord komen en dat is: Neem de energetische onzuiverheid weg... Dus maak het leeg qua energie of vervang die energie die je niet wil door energie die je wel wil...

Koop je in een tweedehandse winkel een heel mooi gourmet-stelletje, wat doe je voordat je het gebruikt? Je reinigt het grondig, veel grondiger als je het in normaal gebruik hebt, dat doe je dus met die zaken waar energetische onzuiverheden aan kleven...

Hoe voel je die dan, gewoon je voelt het, dat hoef je niet over te spreken, hoe voelt een huis dat niet schoon is? Gewoon, dat voel je... Hoe zuiver je dat dan? Ook simpel door gebruik te maken van zaken die daarvoor gemaakt zijn, een stofzuiger en een natte lap bijvoorbeeld...

Details kan ik niet geven op deze aspecifieke vraag...

:-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

1. Je kunt het energetisch zuiveren. Specialisten gaan op zoek naar een emotionele lading in het huis, dat ze vervolgens proberen te ontladen. Of ze kijken uit naar entiteiten, zielen van overleden personen die nog in het huis ronddolen. Pas wanneer deze entiteiten de deur naar hierboven achter zich hebben gesloten en alle energetische ballast is opgeruimd, kan een huis rust vinden. Dit is de vorm van zuivering die we tijdens onze sessie zullen testen.
2. De experts kunnen tevens op zoek gaan naar elektrosmog, die wordt veroorzaakt door de straling van gsm's, computers, wekkerradio's, babyfoons, enzovoort.
3. En tijdens een geopatische zuivering controleren ze de ligging van het huis en gaan ze bijvoorbeeld na of er wateraders of breuklijnen onder het huis liggen die een verstoring in het energieveld hebben teweeggebracht
Je huis zuiveren kan op deze manieren.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou de hele dag in bad gaan zitten. Natuurlijk met een laptop, anders kun je hier geen vragen stellen.
Alle onsterfelijken purificeren zowel hun fysieke als hun energielichaam door de gehele dag te baden. Zowel douchen als totale onderdompeling zijn nodig voor een volledig begrip van purificatie. Ademhalingsoefeningen doen in bad maakt baden effectiever.
14 jaar geleden
Wat je ook doet en probeert om 'energetisch te zuiveren', het effect zal hetzelfde zijn als 'offers plegen aan de godin van de Zuiverheid'. Alleen als je gelooft dat de energetische zuivering effect heeft, dan is dat zo. Anders niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Witte salie branden schijnt erg zuiverend te zijn. Dat is ook mijn ervaring trouwens.

Toegevoegd na 5 minuten:
Maarre... Ligt er maar net aan hoe je de vraag precies bedoeld.